torsdag 31 mars 2011

bil bil bil

Idag har jag fixat försäkringen och lite andra papper till bilen så nu är den officiellt min! :D Jag hade sån otur att i början på veckan så var de en bil som sköt en sten i min ruta så fick ett stenskott. Tog upp de på försökringsbolaget och skulle få de fixat :) var ändå ganska så sliten framruta så är lika bra att byta hela rutan istället för att bara fixa stenskottet. Men skulle vänta med att fixa de tills allt grus från vägarna har sopats bort annars får man väll säkert ett nytt skott i rutan.

Hoppas på att de ska börja vara plusgrader på nätterna så man kan lägga på sommardäcken. Känns jobbigt att man måste slita på vinterdäcken nu när de är bara vägar. Men snart är de officiellt vår (Y) (hoppas jag : P).

Ska väll lägga upp lite fler bilder på bilen vart efter jag fixar på den så ni får se vad jag gör :)

// Patrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar