lördag 2 april 2011

Närstudie träff

Igår och idag så har vi haft lektioner i Den sociala webben. Vi pratade om allt som ha med att vara social på internet. Var ganska intressant ändå att få reda på saker som man hört om men inte orkat sätta sig in i.

Imorgon så har jag planer på att sätta i min stereo i bilen och fixa dörren om den inte jäklas allt för mycket. Får se om jag hinner titta på lite andra småsaker med :) Vill att de ska bli vår på riktigt så man är säker på att de inte blir halt på kvällarna och nätterna så man kan lägga på sommardäcken. :) då slipper man slita på vinterdäcken så de håller längre.

Nu när jag haft bilen över en vecka så kan jag i alla fall konstatera att jag är väldigt nöjd med den. Det är precis en sån bil jag ville ha. dock skulle jag nog velat haft en lite nyare årsmodell men de är inte det lättaste att hitta i den prisklassen jag betalade. Kommer att bli ännu skönare sen när man slipper lyfta på minuspolen hela tiden för att få igång bilen, men de förutsätter ju förstås att de räcker med att byta instrumentpanelen. Hoppas på att de räcker!

Nu ska jag samla mig inför morgondagen med lite mera tv tittande och soffhäng!

// Patrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar