onsdag 27 april 2011

Äntligen!

Idag har jag äntligen gjort lite på bilen. Fick min grill från sand blästringen idag så har målat den klart idag(kommer bilder imorn tänkte jag) sen så har jag plockat bort basen och slutsteget från min gamla bil. jag gjorde de mest för att de var en som var och kollade på den förra veckan och han sa att han ville ha den och skulle betala och hämta den idag... Men man ska tydligen inte tro på folk :( tydligen kom han på att han inte ville ha den o alla fall, jag trodde de gällde som avtal när man skakade hand på att han skulle köpa den.. Men nu får jag väll ligga i lite mera och försöka få den såld.

Men i alla fall nu har jag i alla fall basen och de borta frå gamla bilen så ska fundera lite på om jag ska lägga den i bilen eller om jag ska sälja den och köpa en bas som är lite mindre. Får knappt rum med nått i trunken när jag har basen där :/ men jag funderar på om man skulle bygga den så att de är enkelt att ta bort den om man vill ha rum för mera bagage. Men de får bli morgondagens funderingar :)

Ha de gott alla! Och ha en trevlig vappen i helgen! :)
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar