söndag 3 april 2011

bilens dag!

Idag har jag fixat på bilen som jag sa att jag skulle göra. Jag har fixat dörren så nu kan man öppna dörren innefrån :) lade även i min stereo för tycker den är bättre än den som satt i förut. Konstaterade även att de fanns färdigt dragna kablar till förstärkare om man vill sätta en bas i truken eller vad man kallar utrymmet längst bak på en farmare :P men de får bli ett senare bekymmer,måste få de andra att funka ordentligt innan man börjar med sånt :) här kommer några bilder på instrumentpanelen och stereon :)


// patrik
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Bra att du fick dörren fixad! Det kan vara lite tråkigt om man inte kan öppna den innefrån ;-)

    SvaraRadera
  2. De är jätte skönt att de fixade sig. Förut tog jag ner rutan och öppnade genom fönstret så :P

    SvaraRadera