fredag 8 april 2011

Båtfärd!

Nu sitter jag på båten och bilen står nere på bildäck i väntan på att få bli fixad :) Så idag gäller det, Det är idag som man får veta om de är ett enkelt fel eller ett mer problematiskt fel på bilen ( hoppas på de först nämnda ;) ). Ska fara med den till en Audi verkstad som ligger i Norrtälje så är inte så långt att köra så ska förhoppningsvis hinna hem med 3an färja med Eckerö Linjen. Att åka båt är inte så kul när man är själv men underhåller mig med att teckna lite och surfa på Internet :)

Jag lade förresten på sommardäcken igår och dom passade till bilen över förväntan. När dom inte satt på ännu så var jag lite skeptisk till att dom skulle vara så jätte snygga på bilen så. Men jag tog inte nå bilder på de eftersom de var så jätte dåligt väder igår och så vill jag nog tvätta bilen så att allt är rent och snyggt :)

Hoppas alla får en jätte bra dag i det fina vår vädret! :D

// Patrik

1 kommentar:

  1. Det är fantastiskt att få köra med sommarringar efter en hel vinter med nastareita!

    SvaraRadera